Follow my blog with Bloglovin

20 Temmuz 2013 Cumartesi

HoŞBuLDuM :)

Merhaba Arkadaşlar,

Epey bir zamandır blogumla ilgilenme şansım olmadı maalesef ama artık buralardayım. Sizlerle paylaşımlarımızı çok özledim. Bu arada bazı ürettiğim şeyler oldu onları kendilerine özel başlıklarda paylaşacağım sizlerle. Yeniden aranızdayım, umarım yokluğumda bana küsmemişsinizdir. Sizlerle paylaşacağım DIY(Kendin YaP) bölümüyle bu arayı telafi edeceğimi düşünüyorum.

Bu arada bazı arkadaşların sayfalarını gezerken artık birbirimizi Bloglovin üzerinden takip edebileceğimizi öğrendim hemen gittim kayıt oldum ve bir kısım arkadaşlarımın bloglarını izlemeye aldım bile. Eğer Bloglovin'de beni takibe alırsanız çok sevinirim, bu sayede ben de sizleri izleme şansı yakalayacağım.

http://www.bloglovin.com/blog/5115119

Ayrıca artık Facebook hesabım da var. Beni Facebook'ta da eklerseniz oradan da paylaşımlarımızı sürdürebiliriz.


Kucak dolusu Sevgilerimle...


7 yorum:

  1. HOŞGELDİN BLOGLOVİN'E :) BEN http://mrlgrck74.blogspot.com/DE BEKLERİM BLOGUMA

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin o zaman :)Paylaşımların gerçekten ilham verici. Bana da beklerim :)

    http://nebihanakca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) hemen geleyim ziyaretinize, kahvem şekerli olsun lütfen :p

      Sil
  3. Seni gidi kaçak seniiiiii :))))))
    Hele bi ürettiklerini göreyim de, ona göre karar vereceğim affedip affetmemeye :))

    YanıtlaSil
  4. HOŞGELDİİİNNNN... Seni gördüğüme çok sevindim. İyi ki geldin.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics