Follow my blog with Bloglovin

15 Eylül 2012 Cumartesi

BEBEK ALT AÇMA - PİKE TAKIMI (PEMBE)

Bu takımın desenli kumaşını arkadaşım seçti. Ben de fuşya rengi düz kumaşla kombinlemeyi uygun gördüm. "Bebek Alt Açma" üzerindeki renkli toplar, "Kalpli Yastık" üzerindeki Mickey Mouse'lar  ve "Diktörgen Bebek Yastığı" üzerindeki tweety, desenli kumaştan aplike yapmak için kestiğim ögeler. Oldum olası aplikeleri çok severim. "Bebek Pikesi" ni de 3 kat kumaştan diktim, 100x100 cm ölçülerinde, krem rengi penye kumaştan dolgu yaptım bu sayede yumuşacık bir hissi oldu ve tabii desenlerin arkadan görünmesi engellendi. İlerleyen zamanlarda alışveriş sitemizde "Bebek Takımları" kategorisi de koysak mı ki :) Sevgiler Herkese...


Bebek Alt Açma - Pike Takımı



Bebek Yastığı - Kalpli Yastık - Bez Torba

Bebek Pikesi


Kalpli Yastık - Mickey Mouse

Bebek Pikesi - Nazarlık :)

Tweety Aplikeli  Bebek Yastığı


Bebek Bezi Torbası - Kumaş Torba

20 yorum:

  1. Heyy çizgi film gibi bir takım, eminim kullanan bebek bunu çok sevecek :))) Eline sağlık bitanem, boynuz kulagı çok çabuk gececek galiba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehhehe cidden çizgi film gibi oldu, beğenmene çok sevindim, öptümm :)

      Sil
  2. çok tatlı olmuş bayıldım:)) ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  3. Süpersin. Farkı yaratan şey renk uyumu ve tasarım. Ellerine sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tasarımı beğenmene sevindim, öpüyorum :)

      Sil
  4. Çok şeker olmuş,ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevimli ve güzel bir tasarım.Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim , teşekkürler :)

      Sil
  7. Şok şeker olmuşlaarrr!
    (Öküz gibi ekrana bakıp da yorum yapmazsan, seni beğenmedi sanarlar Zeynep!)
    Marifetli kuzenim benim (;

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık çok cici olmuş. Baktıkça içim açıldı hiç ihtiyacımız olmamasına rağmen bir tane de kızıma dikesim geldi. Bayağı uğraşmışsınız gözlerinize, ellerinize, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için çok teşekkürleer, bu tip bebeklerle ilgili ürünler ihtiyacımız olmasa da hep ilgi çekiyor değil mi :)Sevgilerimle...

      Sil
  9. insanın bebek olası geliyor.o güzel ellerine sağlık canımın içi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim canım benim öpi seni :)

      Sil
  10. çok güzell ellerinize sağlık :) beğendim ekledim hemen blogunuzu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma, beğeninize çok teşekkür ederim ben de geliyorum ziyaretinize, Sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics