Follow my blog with Bloglovin

19 Ekim 2012 Cuma

Keçelerim Geldiiii :)


Keçe ile neler yapılabildiğini hobi bloglarında gördükten  sonra ben de keçe almalıyım dedim :) Mersin'de sentetik keçe aramaya kalkmayın çünkü buradaki kumaşçılarda bırakın keçeyi etamin bile bulamadım!? İnternetten nereden alabilirim diye araştırırken Hobi Keçe sitesine rastladım. Çok çeşitli renk seçeneği sunuyorlar, ben de istediğim renklerden sipariş geçtim. Daha az önce kargo elime ulaştı , ay çok mutluyum ya :D Ayrıca Hobi Keçe, siparişi geçtiğim gibi kargoya verdi ürünleri çok memnun kaldım doğrusu.







29 yorum:

  1. Güle güle kullan bunlarla yapıcağın projelerini merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cicilady, ben de çok heyecanladım doğrusu bakalım neler çıkacak :)

      Sil
  2. Renkleri ne kadar güzel..
    Hadi kolay gelsin, bakalım ne ciciler olacak bunlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler fotoğraftakinden daha güzel, hatta onların sitedeki renk kartelasından da daha güzel diyebilirim. Görünce çok sevindim haliyle :) Sevgiler canım...

      Sil
  3. off benimde çok alasım geliyo yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de her gördüğümde bu tepkiyi veriyordum, dayanamadım aldım sonunda :D

      Sil
  4. Bende burdan veriyorum siparişimi.. güle güle kullan keçelerini, bol üretimli günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel keçeleri var gerçekten Hobi Keçe'nin. Teşekkürler canım sevgiler...

      Sil
  5. yeni keçelerin de yolda :)

    YanıtlaSil
  6. Keçe çalışması çok zevkli bir malzeme başlayınca çok seveceğinden eminim.Yapacağın güzellikleri zevkle izleyeceğim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik ve yaratıcı şeyler yapmak istiyorum, umarım beceririm canım :)

      Sil
  7. Ayyy... seyretmesi bile zevkli bunlarıııı, baktıkça hevese gelir insan değil mi :)
    Şimdi sen neleeeer neleeer üretisin bunlardaaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Banucam bir görsen halimi, bakarken zihnimden neler neler geçiyor, çok keyifli bir şey bu keçe yaaa :D

      Sil
  8. Amaaan ne güzeller. Seyretmekten üretime geçemez insan. Kim bilir neler göreceğiz. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Hakikaten öyle, ben de dönüp dönüp bakıyorum keçelere, ama bakmakla kalmayacağım tabii :)

      Sil
  9. bende merak ettim ne yapacaksınız diye bekliyorum 4 gözle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorum için teşekkürler, valla dediğim gibi ben de hemen birşeyler yapmak istiyorum :D

      Sil
  10. Güle güle kullnın :) Keçelerim ilk geldiğinde bende çok heycanlıydım ve mutluydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de güzel şeyler yapacağım inşaallah :)

      Sil
  11. hayırlı olsun keçelerin:) blog tanıdık geldi izliyordum sandım dedim niye bu postu görmedim ben. neyse şimdi izlemeye aldım:)rica etsem turkuazdan kırmızıya kadar olan keçelerin sırasıyla renk kodlarını söyleyebilir misin ben de şimdi sipariş verecektim ama sitede çok iyi anlaşılmıyor renkleri..teşekkürler şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Az önce e-mail attım size, Sevgiler :)

      Sil
    2. Merhabalar. Bende birazdan sipariş vereceğim fakat renk konusunda kararsızım. çok belli olmuyoor renkler. mümkünse kodlurını yazabilirmisin benim için de :)teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Keçeyle envai çeşit şey yapmak mümkün... Ben internetten keçe almaya biraz çekiniyorum aslında, dokunmadan alınca sanki birbirinin aynısı keçeler gelmeyecekmiş gibi hissediyorum... Aynı mıydı keçelerin yapısı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazısı daha yumuşak bazısı daha sert ancak bu durum beni rahatsız etmedi çünkü kumaş yapıları sayesinde yaptığınız işlerde sert olanlarla tokluk verebilirken yumuşak olanlarla kumaş uyumu yakalamak mümkün. Ben çok memnunum keçelerimden.

      Sil
  13. çok güzel bunlar ben de bu siteden almak istiyorum ama renkler tam belli değil aldığınız renklerin kodlarını rica etsem bana da gönderebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  14. Renk kodlarını yukarıda resim olarak ekledim arkadaşlar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics