Follow my blog with Bloglovin

4 Ocak 2013 Cuma

Çiçek ve Biye Aparalı Dikiş Ayağı/SINGER

İlk Ebay alışverişimin kargosu bugün elime geçti, çok heyecanlandım :D

Türkiye'de Singer 160. Yıl Özel Dikiş Makinesi' ne  uyacak ekstra dikiş ayakları hakkında yeterli bilgiye ulaşamayınca ilk kez yurtdışından ürün getirtmeye cesaret ettim. Satıcı yeterli bilgilendirmeyi yapınca da siparişimi verdim. 

ÇİÇEK DİKİŞ AYAĞI / LOW SHANK FLOWER STITCH FOOT

Bu ayağın nasıl monte edildiği ve neler yapabildiği hakkında bir video paylaşayım sizinle. Tekrar hatırlatayım Kesinlikle Singer'e uyumlu bir ayak, emin olabilirsiniz çünkü az önce denedim :)


Bu da benim sizlere göstermek için hazırladığım örnek bezi :

BİYE APARALI DİKİŞ AYAĞI / LOW SHANK BIAS BINDER FOOT

Bu ayağın da nasıl monte edildiği ve nasıl kullanıldığı hakkında bir video paylaşayım sizinle. Tekrar hatırlatayım Kesinlikle Singer'e uyumlu bir ayak, emin olabilirsiniz çünkü az önce bunu da denedim :)


Bu da benim sizlere göstermek için hazırladığım örnek bezi :


İşte böyle , bu ayakları çok istiyordum arkadaşlar sonuçlar da beni yanıltmadı doğrusu.

Herkese Sevgilerimle...


18 yorum:

  1. Bu ayaklar birer ödül gibi valla. Sense bu ödülü kesinlikle hakettin. Hayırlı olsun birtanem. Bakalım ne sürprizlerle gelecek bir sonraki postun. Merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim ben de neler çıkacak ortaya merak ediyorum :)

      Sil
  2. iyi günlerde kullan tatlım ;D

    YanıtlaSil
  3. ayyy çok ilginç ilk defa görüyorum şahaneymiş, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  4. heyyy çatladım ama ben şimdi yıllarca ne emek harcadım ben o biyelere :( yaşasın teknolojiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Süpersiiin... O biye aparatını çok sevdiiim, en zoruma giden şeydir biye çevirmek, ama çokta severim, singer bayilerinde bulunmuyor mu?
    Bak ne güzel de hemen becermişsin, ben yorganlama ayağı aldım ama henüz düzgün bir yorganlama yapamadım, onunla ilgili video ya rastladın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o biye aparatı bulunmuyor işte maalesef, o yüzden yurt dışından getirttim. Başka bulursam bilgilendirirm sizleri muhakkak.
      YORGANLAMA AYAĞI İÇİNSE VIDEO : http://www.youtube.com/watch?v=q6UeijPESUE

      Sil
  6. Biye aparatı çok güzel güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Bende 18 numara bi ayak var. Yarar mı işine? :P

    YanıtlaSil
  8. ikisi de çok güzelmiş valla güle güle kullanın. bu ayaklar hangi mekine modellerine uyumlu acaba nereden öğrenebilirim?

    YanıtlaSil
  9. Her iki aparatı çok beğendim hemen kendi brother bayimle iletişime geçmem gerek
    güle güle kullanın Dikişi sevenler için birer ganimet bu tür yardımcılar
    Sevgiyle
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. merhaba yurt dışında bir sitede bu ayaktan buldum fakat 6287 6290 olarak 2 çeşiti var acaba zeytin için hangisi uygun olur bir fikriniz varmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bİlgim yok maalesef, ama singer diyorsa eğer uyacaktır, sevgiler...

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics