Follow my blog with Bloglovin

28 Kasım 2012 Çarşamba

Çalsın davullar, Masalar boyansın! (1.gün)

Turuncu' ya geçiş 
Evimizde bazı mobilyaları yenilemeye karar verdik eşimle. Aslında koltukların yüzleri ve süngerleri değişebilir, masa ve sandalyeler bakıma gönderilebilirdi ama yaptığımız fiyat araştırması sonucunda tamamen yenilemeye karar verdik. Bir de bu mobilyalar ilk oturduğumuz eve göre büyük alınmıştı, şu an evimizde amerikan mutfak var ve 2+1 yani salon yok :) Daha minimal eşyalar olması ve en önemlisi yavaş yavaş kahve-krem konseptinden uzaklaşma fikri çok hoşumuza gitti.  Aldıklarımız 7 Aralık'ta teslim edilecek, yerleşim sürecim biter bitmez yaşam alanımızı sizinle paylaşacağım.



Şu an evdeki eski 2 bilgisayar masasını turuncuya boyuyorum. Bu sayede hem yenilenecekler hem de turunculaşacaklar :)

Önce balkona çöp torbalarını kesip koli bantlarıyla hem kenarlara hem yerlere yapıştırdım. Biraz da gazete kullandım yerlerde görünümünü sevmesem de. Sonra parçaları dizdim. Turuncu boyaya biraz tiner kattım, parmak rulomu ve eldivenlerimi hazırladım. Tabii hemen boyaya geçmedim, önce tüm parçaları tek tek ince zımpara ile zımparaladım ki emin olun yorucu bir işlem. Zımparalama aşamasında resim çekmek aklıma gelmedi maalesef.
İlk gün 1. kat boyamayı tamamladım. Bugün 2. gün, 2. katı da boyadım. Açık renk ahşapları boyarken 2 kat yeterli oluyor. Koyu renkleri kapatmak zor oluyor, sanırım 3. kat da gerekecek. Yağlı boya geç kuruduğu için süreç de uzuyor haliyle, eğer çok ıslakken 2. kat sürerseniz kusma yapıyor. Bir an önce bitseler de görsek di mi :) Buyrun resimler...

Çöp poşetleri 

Turuncu ilk kat boya

Parmak rulo keyfi

2. bilgisayar masası kahverengi, uğraştırıyor beni :)

İlk kat yetersiz kalıyor gördüğünüz gibi



10 yorum:

  1. Ne güzel bir şey değil mi? Eskiyi yenileyip az masrafla harikalar yaratmanın keyfi bambaşka. Merakla sonucu bekliyorum. Boyanın tadını da aldıysan artık dikiş dışındaki hobi dallarına da atlarsın sen. Aaa. Teyze yeğen aynı karakteri taşıyorsak sen de duramazsın bir alanda. Her şeyi deneyeceksin biliyorum. Ellerine sağlık birtanem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya işlemini daha önce yapmıştım hatırlarsan dükkanımızda. Mutfak dolaplarını boyamıştım. Yağlı boya ile sonuç süper oluyor ama süreç uzun işte :)

      Sil
  2. zor ama bir o kadar da zevkli oluyor yenilemek.kolay gelsin diyorum ...

    YanıtlaSil
  3. Itır'cığım çok geçmiş olsun bende yoğun günler geçiriyorum blogları fazla ziyaret edemiyorum çok şey kaçırmışım.Yeni eşyalarını güle güle kullan yaptıklarınıda merakla bekleyeceğim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap Hanımcım, değerlendirmelere devam etmeye çalışıyorum ben de işte :) Sevgilerimle...

      Sil
  4. Hehe bende de var boyanacaklar bi el atsan mı acaba :))) bitmiş hallerini bekliyorum merakla veee öpiii

    YanıtlaSil
  5. Yorucu ama eğlenceli görünüyor, bitmiş hallerini de merakla bekliyorum. Kolay gelsin. :]

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir çalışma .iyi günlerde kullanın.ben de bloğuma beklerim.http://feyzanincicileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics