Follow my blog with Bloglovin

31 Ekim 2012 Çarşamba

Nani'me Kot Çanta Diktim :)

"Nani kim?" dediğinizi duyar gibiyim :) Nani benim dünyalar tatlısı Annem, Dostum, Sırdaşım ve en büyük Destekçim... Nani'me bayram hediyesi olarak bir çanta diktim. Nani eşyalarını öyle temiz kullanır ki, 2 gün sonra eskir diyeceğiniz şey O'nun elinde yıllarca yepyeni kalır. Ama işte her malın bir ömrü var. El çantası haricinde yanından ayırmadığı bir çantası vardı Nanimin. İçinde her daim lazım olabilecek neredeyse herşey bulunur diyebilirim.


-Nani tırnağım kırıldı pff
-Al canım tırnak makası vereyim, törpü de verebilirim.
***
-Nani bunları bir poşete mi koysam, poşet de yok ki :S
-Büyük mü küçük mü, hatta lazımsa kutu da var? (yok artık :D)
***
-Başım çok ağrıyor
-Migren gibiyse ... ilacı vereyim ama genel bir ağrıysa ... vereyim.
***
(Dışarıdayız)
-Dişimi fırçalamayı unuttum çok rahatsızım.
.Al canım ben de yedek açılmamış var, macun da var.
.
.
Ya aslında daha neler neler var, şaşarsınız :D 
İşte bu "İlk, Orta , Son ve Sonrası -Alternatifli- Yardım Çantası" eskimişti. Bir de Nanim içinde "Ev" figürü olan her şeyi çok sever.Çok hafif olmasını istedi sünger takviyesi bile yapmadım o yüzden. Lafı çok uzattım işte içi dolu bir şekilde 
Nani'me diktiğim çantanın fotoğrafları sizlerle :) O çok beğendi, umarım sizler de seversiniz :)











Malzemeler: Kot kumaş, Ham kumaş, keçe, kurdele, Çift fitilli saten biye, Basma desenli viskon kumaştan kesilmiş çiçekler, tela, yün ip,taban için iç kısımda şeffaf muşamba, dikiş makinesinde Çift iğne, Eski çantanın ahşap sapları



32 yorum:

  1. anne kız arkadaşlığı en sevdiğimmm=))
    güle güle kullansın naniniz=)
    esra betül

    YanıtlaSil
  2. Çok kıskandım çoook, bi kızım yok ki bana diksin böyle cicişi :(( Şanslı hatun bu Nani :) Öptüm hepiniziiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi :) teşekkür ediyorum ve çok öpüyorum :)

      Sil
  3. Çok çok başarılı buldum çantayı,çok beğendim.Ellerinize sağlık,iyi günlerde kullansın anneniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler; beğenmenize çok sevindim, Sevgiler

      Sil
    2. Bu arada mimlendin,bana bi uğrarsın :)

      Sil
    3. Mim'imimi aldım çok teşekkür ederiiim:) Bu durumda foto çekmem lazım gece yayınlarım inşallah :)

      Sil
  4. inan olsun çok beğendim.nasıl şık ve kullanışlı olmuş.anneciğiniz güle güle kullansın.ellerinizde dert görmesin.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim,sevgilerimle :)

      Sil
  5. Bu nasıl iştir, bu nasıl tasarım, bu nasıl emektir ya... YİNE AKLIMI BAŞIMDAN ALDIN.
    valla çanta işini sürdür derim ben. Emin ol ki markalaşırsın bu tasarımlarla. Laf olsun diye söylemiyorum. İnan bana hayran oldum. Ellerin dert görmesin kuzucuğum benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın bakınca çantaya bunu ben mi diktim diyorum ben de :D

      Sil
    2. Ya ben dönüp dönüp bakıyorum. Her detayı görmeye çalışıyorum. 50 kez olmuştur resimleri çevirip çevirip baktığım. Evin tentesi bile var ya. Ceplere bak. Her tarafta cep var. Çiçeklere de bayıldım. Çift iğne bile kullanmışsın süslemelerde değil mi? Herşey tamam da... o biyeleri nasıl yaptın. Bari kursa gittim filan de de nazar değmesin. Bak bişi diyim mi.. Kelime bulamıyorum. Bu yazdıklarım hissettiklerimin ifadesi değil. Seninle gurur duyuyorum. Ama bu sözler bile yetmiyor gerçeği anlatmaya. Ellerin dert görmesin. İlhamın ve hevesin hiç kaybolmasın. Senni seviyorum birtaneciğim.

      Sil
    3. @->->-- (bu bir adet gül :)

      Sil
  6. Harika görünüyor, çok da kullanışlı.Ellerine sağlık.
    Nani hanım çok şanslı, onu bu kadar düşünen bir kızı var. Banu gibi biraz kıskandım valla :))

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla en az Nani kadar şanslıyım ben de, keşke herkeşin benimki gibi bir Nani'si olsa :D Sevgilerimle...

      Sil
  7. harıka bır degerlendırme olmus ..gule gule kullansın annenız:))

    YanıtlaSil
  8. ev silüeti olan çantalara bayılırım zaten çok başarılı bir çalışma ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????????????????????????
    Yuffffff!!!!!!!!!! Bu ne yawwww????????????????
    Itır her şeyi bırakıp çanta tasarımlarına başlıyorsun.
    Ay ben çok gururlandım. Ben bu çantayı tasarlayıp diken yeteneğin Teyzesiyimm :)))
    yup yup yup :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanin ne güzel bir yorum bu böyle :) Ben de çok bi şımardım ya :D ehehe, öpi!

      Sil
  10. çok güzel olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Çoook şeker olmuş.Annenize sevgilerimle...Bana da beklerim,ben de yeni katıldım aranıza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz aramıza ve bloguma :) Beğeniniz için teşekkürler, hemen geliyorum ziyaretinize :)

      Sil
  12. YOK ARTIK!!!
    Muhteşem olmuş bu! Bayıldım! Hiç utanmadan bi bebek bakım çantası isteyebilirim senden. Harika olmuş. Ay! Durduramadım parmaklarımı. Sürekli "Harika harika harika" yazmak istiyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy kuzum benim, çok teşekkür ederim :) Bebek bakım çantası için bana en ergonomik nasıl olur hakkında tecrübelerini konuştursana :D Örnekler de gösterebilirsin, öpi

      Sil
  13. canım ablam bayıldım insan ancak bu kadar anlamlı ve özel bi sey yapabilir sevgini kattığında nasıl da belli çok duygulandm.rabbm o çok şirin ev gbi içinizden sevginizi huzurnuzu eksik etmesn cnm ablam bnm.....benm askımla hayalimdeki ev gbi ama tek fark bizimki sarı lacivert tabisi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni gidi Fenerbahçe'li :D Sizin eviniz içinde Siz ikiniz olunca zaten şipşirin ve huzur dolu olacak eminim renkler önemli olmuyor içeride huzur olmayınca, öpi!

      Sil
  14. Itır'cığım uzun zaman oldu uğrayamadım bu çanta muhteşem olmuş,ev temalı her şeyi çok seviyorum ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiiin :) Uğramana ve beğenmene çok sevindim, Sevgilerimle...

      Sil

Yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Bunlar da ilginizi çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Web Analytics